Nyt kun rahoitus oli hoidettu lähdin vanhaa cittaria kohden seteli kädessä. Jottei koko suunnitelma menisi mönkään setelin hukkaamiseen, näin rahoituksen täydellisen puuttumisen ansiosta, pidin sitä kädessä koko matkan. Kun saavuin kaupalle oli pää melko tyhjä pakkaideoista vaan otin pelikaupalta Khans of Tarkir monivärilaatikon ylähyllyltä ja katsoin mitäs sieltä löytyy. Tutkiessani kortteja huomasin että joitain oli ns. full set eli 4 joka on maksimi määrä yhteen pakkaan. Kortti jonka päälle aloin rakentaa oli Secret Plans joka palkitsee Morph korttien pelaamisesta ja ne ovat hieman vaikeampi tappaa. Kun nämä oli valittu, sain Fat Backista löytyvän vihkosen käteen pelikaupan henkilökunnalta ja aloin katsomaan mahdollisia lisäkortteja koska 4 ei vielä riitä. Seuraavaksi silmään osui sormi. Ei kun Trail of Mystery joka lisää synergiaa, eli morph antaa landin käteen ja kun ne kääntää tulee niistä vielä voimakkaampia. Kahdeksan korttia ja n.2 euroa maksettu.
Näitä kahta korttia yhdistää sininen ja vihreä väri joten nappasin kummatkin sekalaatikot uudesta Khans of Tarkir setistä pöydälle ja etsein sopivia kortteja rungoksi. Nyt alkoi löytymään löysin: Icefeather Aven joka antaa hieman kotrollia kun flippaa, Temur Charger antaa tramplen jotta isot monsterit lyö läpi kun tulee pöytään. Monastery Flock ja Dragon's Eye Savants jotta saan tarpeeksi aikaa isoille sälleille, myös hyviä morpheja jos tahdon pelata fuskua ja vetää pöytään kunnon kerroksen. Savants antaa vielä hyvän abilityn kääntyessään, tietää mihin varautua. Flock on siksi jotta voidaan blockia lentureita. Vielä lisätään alkupään blockeriksi Kin-Tree Warden niin alkaa olemaan halvat ja nopea äijät siinä. Mikäs olisi sitten se ns. winning condition? Morphit lyö 2 jos osuu, se ei oikein riitä jossei kaveri pelaa oikein paskasti. Rahaa mennyt piirun verran yli 5€.
Tein tuossa Tappedout.net:issä deckistäni oman sivun käykää katsomassa ja arvostelkaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti